Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analogie e differenze tra sportivi ed influencer: la fama legata al mondo dei social

View/Open
tesi27405525.pdf (401.9Kb)
Author
Mazzoni, Tommaso <2000>
Date
2024-02-23
Data available
2024-02-29
Abstract
Questa tesi analizza il fenomeno degli sportivi diventati, consapevolmente o meno, influencer e ne studia il successo comparato a coloro che della vita sui social network hanno fatto il proprio mestiere.
 
This paper analyzes the phenomenon of sportsmen who have become, consciously or not, influencers and studies their success compared with the success of people who made of life on social networks their own job.
 
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Collections
  • Laurea Triennale [2887]
URI
https://unire.unige.it/handle/123456789/7670
Metadata
Show full item record

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us