Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Magistrale
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Magistrale
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategie grafiche in rapporto all'identità dell'editore: le copertine Einaudi

View/Open
tesi23382439.pdf (9.183Mb)
Author
Celaj, Denisa <1995>
Date
2023-03-28
Data available
2023-03-30
Abstract
La tesi si concentra sull'evoluzione della grafica editoriale e le strategie messe in atto dalle case editrici nel corso degli anni, con particolare riferimento alle copertine Einaudi.
 
The thesis focuses on the evolution of editorial graphics and the strategies implemented by publishing houses over the years, with particular reference to the Einaudi covers.
 
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Collections
  • Laurea Magistrale [5671]
URI
https://unire.unige.it/handle/123456789/5295
Metadata
Show full item record

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us