Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Magistrale
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Magistrale
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

GLI APPALTI NEI SETTORI SPECIALI: Il recepimento della Direttiva 25/2014/UE, la nuova disciplina nei settori speciali, Attività conciliative territoriali presso Corecom Liguria.

View/Open
tesi19135395.pdf (1.070Mb)
Author
Ippoliti, Andrea <1994>
Date
2022-03-14
Data available
2022-03-24
Abstract
I have carried out a research that first elaborates the bases of public procurement in Italy, as a protagonist the special contracts with all the respective rules, as the last understood I explain to the reader what is meant by Corecom, with its role and various functions, in support of citizens in the various disputes with telephone companies in Italy.
 
Ho attuato una ricerca che in primis elabora le basi degli appalti pubblici in Italia, come protagonista gli appalti speciali con tutte le rispettive norme, come ultimo capito spiego al lettore cosa si intende per Corecom, con il suo ruolo e le varie funzioni, in sostegno dei cittadini nelle varie controversie con le aziende di telefonia in Italia.
 
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Collections
  • Laurea Magistrale [5659]
URI
https://unire.unige.it/handle/123456789/4200
Metadata
Show full item record

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us