Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analisi del fenomeno Afterlife: la comunicazione dell'Odissea nel Reame della Coscienza

View/Open
tesi32819818.pdf (978.8Kb)
Author
Papini, Giovanni <1999>
Date
2025-06-06
Data available
2025-06-12
Abstract
Analisi del caso Afterlife Records: tra musica elettronica, branding e comunicazione digitale. Un viaggio sociologico e culturale nel cuore di un’etichetta che è diventata esperienza collettiva.
 
Analysis of the Afterlife Records case: between electronic music, branding and digital communication. A sociocultural journey into a label turned into a collective experience.
 
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Collections
  • Laurea Triennale [2923]
URI
https://unire.unige.it/handle/123456789/12050
Metadata
Show full item record

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us