Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Douglas

View/Open
tesi31667642.pdf (29.40Mb)
allegato316676421.pdf (12.76Mb)
Author
Morigi, Lucrezia <2001>
Date
2024-12-19
Data available
2024-12-26
Abstract
E' stato creato un brand dal nome "Evidea" con studio del naming, dei font, della palette colori. Il brand è un brand di anelli, nella tesi qui caricata vengono mostrati e descritti i singoli prodotti. Successivamente è stata sviluppata la rispettiva campagna pubblicitaria.
 
A brand called "Evidea" was created with a study of the naming, fonts and color palette. The brand is a brand of rings, in the thesis uploaded here the individual products are shown and described. The respective advertising campaign was subsequently developed.
 
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Collections
  • Laurea Triennale [2887]
URI
https://unire.unige.it/handle/123456789/10869
Metadata
Show full item record

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us