Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Search
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use the filters to refine the result

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Le tecniche di (in)successo dei brand nella leadership aziendale: Apple Inc VS The Coca-Cola Company 

Parodi, Cecilia <1999> (2023-07-14)
Il presente elaborato si occupa dell’analisi del brand (o marca), andando a indagare, più nello specifico, gli elementi e le tecniche che lo conducono al raggiungimento del successo all’interno del proprio settore merceologico, ...

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

Discover

Author
Parodi, Cecilia <1999> (1)
Subject
SPS/08 - SOCIOLOGIA DEI PROCESSI CULTURALI E COMUNICATIVI (1)
... View MoreDate
2023 (1)
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis (1)

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us