Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

COMPARAZIONE DEI METODI DI INSEGNAMENTO DEL FRANCESE COME LINGUA STRANIERA PER ISPANOFONI

View/Open
tesi35038836.pdf (3.374Mb)
Author
Gomez Giron, Stephanie Judith <1993>
Date
2025-11-05
Data available
2025-11-13
Abstract
L’obiettivo di questa tesi è analizzare e confrontare dei metodi di insegnamento del francese come lingua straniera FLE rivolti ad un pubblico ispanofono, al fine di comprendere meglio come questi metodi vengono applicati dentro dei manuali autodidattici e le loro caratteristiche.
 
The objective of this thesis is to analyze and compare approaches to teaching French as a foreign language (FLE) to Spanish-speaking learners, with the aim of gaining a deeper understanding of how these methodologies are implemented in self-instructional textbooks and of their defining characteristics.
 
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Collections
  • Laurea Triennale [4071]
URI
https://unire.unige.it/handle/123456789/13632
Metadata
Show full item record

UniRe - Università degli studi di Genova | Information and Contacts
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

UniRe - Università degli studi di Genova | Information and Contacts