Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Search
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use the filters to refine the result

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Strategie persuasive all'interno della comunicazione pubblicitaria: i principi di Robert Cialdini nella pubblicità attuale. 

La Motta, Michela <2000> (2024-02-23)
In questo elaborato si indagano le sette strategie persuasive presentate dallo psicologo Robert Cialdini nel libro “Le armi della persuasione. Come e perché si finisce col dire di sì”, e si fa un'analisi delle stesse ...

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

Discover

AuthorLa Motta, Michela <2000> (1)Subject
M-GGR/01 - GEOGRAFIA (1)
SPS/08 - SOCIOLOGIA DEI PROCESSI CULTURALI E COMUNICATIVI (1)
... View MoreDate2024 (1)Typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis (1)

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us