Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Social Media: Promozione No limits

View/Open
tesi23731443.pdf (419.4Kb)
Author
Mastrolonardo, Mirco Antonio <1996>
Date
2023-06-09
Data available
2023-11-02
Abstract
Questo elaborato mette in luce le potenzialità che i social media mettono a disposizione di tutti. Grazie ad essi è possibile promuovere servizi, prodotti o se stessi a costi irrisori. Instagram, Facebook e altre piattaforme, seppur aperte a tutti, sono estremamente competitive e permettono solo ai più capaci di eccellere mettendo in luce le loro idee e le loro capacità. Gli altri sono destinati a cadere nell'oblio dopo aver messo in atto strategie disordinate e inadatte al pubblico di cui intendevano ottenere l'interesse.
 
This paper highlights the potential that social media make available to everyone. Thanks to them, it is possible to promote services, products or oneself at minimal cost. Instagram, Facebook and other platforms, although open to all, are extremely competitive and only allow the most capable to excel by highlighting their ideas and skills. The others are destined to fall into oblivion after implementing haphazard strategies unsuitable for the audience whose interest they intended to gain.
 
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Collections
  • Laurea Triennale [2926]
URI
https://unire.unige.it/handle/123456789/6777
Metadata
Show full item record

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us