Università di Genova logo, link al sitoUniRe logo, link alla pagina iniziale
    • English
    • italiano
  • English 
    • English
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Tesi
  • Tesi di Laurea
  • Laurea Triennale
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Comunicare il gusto: l'impatto della comunicazione negli eventi Slow Food

View/Open
tesi33197835.pdf (587.5Kb)
Author
Bono, Nicolo' <2003>
Date
2025-07-11
Data available
2025-07-17
Abstract
Un’analisi sull’importanza della comunicazione all’interno del mondo Slow Food, attraverso i casi studio di Terra Madre e Slow Wine Fair e le testimonianze di Carlo Petrini e Fulvio Marino.
 
An analysis of the importance of communication within the world of Slow Food, through the case studies of Terra Madre and Slow Wine Fair, and the insights of Carlo Petrini and Fulvio Marino.
 
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Collections
  • Laurea Triennale [3218]
URI
https://unire.unige.it/handle/123456789/12400
Metadata
Show full item record

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us
 

 

All of DSpaceCommunities & Collections

My Account

Login

UniRe - Università degli studi di Genova | Contact Us